tisdag 16 november 2010

Äntligen med i Västerortstidningen

Till alla er som precis fått hem tidningen Mitt i Västerort eller Bromma. Släng den inte direkt! Kolla sportsidan först där de har intervjuat vår coach och lagkapten, samt tagit en bild på oss.. Fotografen var på vår träning i förra veckan. Först tog han en rätt ball bild där han låg på golvet och vi stod i en grupp och tittade nedåt mot kameran. Lite tuffa och hårda som ett basketlag ska vara. Perfekt då var vi klara..eller? Nädå, fotografen ville ta en annan häftigare bild. "Kan ni inte lyfta upp Ronnie på nåt sätt?" Vi kan väl köra pyramiden..hehe.. svarar Ronnie. Och så blev det..Självklart tog de den bilden också. Känns verkligen seriöst..haha. Men men, det är väl bara att bjuda på.. gå in här och kolla.. http://arkiv.mitti.se/erez4/online/mitti/bromma.html Ser jag inte lite läskig ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar