onsdag 8 september 2010

Och vad f-n är det?

Såg den här lappen uppsatt i utanför Alviks tunnelbana igår.















1. Är det någon som vet vad en sådan är? 2. Vem har en sån? 3. Hur visste den som hittade den vad den kallades? 4. Kankse ska ringa och säga att det är jag som har tappat den? Fast jag skulle ha lite svårt att beskriva den...

1 kommentar:

  1. Haha, jenny på jobbet funderar seriöst på att ringa på annonsen. Hon säger att de kan flyga ända från spånga..:)

    SvaraRadera