Fyllde 25 idag. Närmare 30 än 20. Känns helt okej ändå, även om jag har dragits med lite åldersnoja den senaste tiden. Hade släkten på besök idag och Therese och jag (mest Therese) hade lagat en underbar middag! Tror det var riktigt uppskattat. Men man blir rätt slut efter att ha haft 11 gäster inne i vår lilla lägenhet.. Barnen som leker och låter rätt mycket, pensionärerna som försöker överrösta dem och vi andra som försöker få nånting sagt.. Är helt slut nu. Men fick fina presenter: En fin Armani-klocka av Therese, en dammsugare, en skjorta, en tröja, låtar med ackord till gitarren, 2 bijetter till Carl Einar Häckners varitéföreställning..vad nu det är..=), pengar, ett skärp och trisslott.. (något som alltid måste med från mormor och morfar). Fick nog det mesta jag önskade mig, så jag kan inte vara annat en nöjd.
Har fått många gratulationer också. Speciellt på fejjan där det har strömmat in grattis. Visst jag vet att inte alla betyder så mycket. Personer inom basketen som ser att jag fyller år och skickar ett grattis lite snabbt. Men på något sätt blir jag glad ändå. Alla dessa personer har ju tänkt på mig idag, vilket ger mig en liten egoboost. Roligast är såklart när gamla vänner eller personer man inte pratat med på länge hör av sig. Har tackat alla personligen också, gillar inte att köra en masstackning som de flesta andra gör. Men tack igen allihopa!
Tack: Therese, Mamma o Pappa, Johan o Lina, Hanna o Ebba, Mormor o morfar, Farmor, Tina o Anders, Cattis, Julia, Phia, Anders o Emma, Helena o Linus, Jake, Jocke, Robin, Ekstam (som också ringde), Joey, Emma E, Carinders i Järfälla, Carinders i småland, Alex, Nadia, Amanda, Jossan, Emma C, Natta, Neda, Annika, Olle Kallur, Sören, Nina, Madde L, Maria, Lisa, Elina, Lena, Joanna, Jessan, Elin, Jenny, Amalia, Marcus F, Beckius, Caster, Jarkö, Eric, Tim, Timpa, Fille, Lotta, Atti, Fajjan, Shawn, Gino, Ögren, Adam, Nazita, Fredrik o Daniel Muresu, Musslan, Hertan, Sina, Desport, Haubir, Davor, Marc, Camilla, Lollo, Evelina, Sara.. 2/3 basketspelare..=) Härligt!
Godnatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar