söndag 5 september 2010

Bra party igår

Party i Husbys "Beverly Hills" brukar ofta bli lyckat, så även denna gång. God mat som Johanna hade fixat och även en hel del roliga lekar, som jag måste överträffa på min 25 årsfest.. =) Det var meningen att vi skulle hem tidigt för att orka upp tidigt idag, men som vanligt var vi de sista som lämnade festen..

Lite pingis hann vi med också..












Sedan började vi diskutera look-alikes och något som har föllt med mig under åren är likheten med Dr. Kosmos. Ni vet barnprogrammet på TV4 på 90-talet med en gubbe i grön kostym och kastrull på huvudet. För att se likheten tog vi en bild..Tycker ni det är så likt egentligen?


1 kommentar: