Vilket party det blev i fredags. Firade att jag fyllt 25 med en storslagen fest i mina föräldrars hus. Jag hade självklart velat bjuda fler, finns vissa inom basketen som jag skulle velat haft där, men någonstans måste man dra en gräns. Hursomhelst blev partyt mycket lyckat och jag tror gästerna hade det roligt också. Blev nästan lite sentimental under kvällen. Kände bara hur mycket jag tycker om mina vänner och hur kul vi alltid har det tillsammans. Visste påverkade alkoholen lite, men det är inte ofta man säger det rätt ut, att man verkligen tycker om sina vänner. Men mitt under dansen tog jag ett steg tillbaka och tittade på gänget som stod och körde YMCA-dansen till hög musik. Många av de har jag känt sedan lågstadiet och vi håller ihop fortfarande. Det tycker jag är fantastiskt.
Tack till Johan, Lina och Amanda som hjälpte mig och Therese att fixa festen. Stort tack till Therese som var den som fixade det mesta medan jag röjde järnet själv..
Lite bilder från kvällen..


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar