söndag 4 juli 2010

Härlig lördag med lite kändisspotting

Gårdagen var strålande! Dagen började med stek på Kärsön med volleybollspel och bad! Underbart skön med svensk sommar. Jag njuter verkligen i varenda liten del av min kropp. 30 grader i skuggan, 22 grader i vattnet, full med folk på stranden, en iskall glass och Henok Goitom i badbrallor..=)

Sen var det dags att bege sig hem för att se Argentina bli förnedrat av tyskarna. Helt otroligt vad bra Tyskland spelar just nu. Det finns bara seger för dem nu. Såg första halvlek hemma och andra hos Jake, där vi laddade upp för en riktig grabbkväll. Det blev riktigt grabbigt med öl, pizza, fotboll, dryckeslekar och en massa skitsnack. Är väldigt glad att jag har de här grabbarna. Vi har hängt ihop sedan låg och mellanstadiet. Jag har kännt Jocke, Linus och Anders i 18 år och Jake i 17 år. Helt sjukt! Det blev iaf utgång sen och Humlan tror jag det första stället hette. Där stod jag rumpa mot rumpa med VM-hjälten Martin Dahlin och vi såg även Martin Lidberh och Pontus Gårdinger. Efter en öl blev det sedan Riche och sen White Room. En riktigt helkväll med andra ord. Underbart!

Synd bara att man sover bort halva söndagen sen.. Nu måste jag ut i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar