onsdag 7 juli 2010

Ny design, ny tid, och mer bloggande!

Har bestämt mig för att köra blogg ordentligt nu. Mer bilder, mer roligt. Får se hur länge det lyckas hålla den här gången. Börjar med att ändra designen på den..Ser lite mer somrig ut.

Känns riktigt skönt med sommar även om jag jobbar. För nu när det uppehåll i basketen så hinner man med allt det där man inte gör under höst och vinterhalvåret..Leva alltså.. Att kunna hitta på saker med polarna en vardag! Hur ofta inträffar det under oktober - april? Visst, vädret spelar ju in också, men tränar man så mycket som jag så hinner man inte med så mycket mer än jobb, träning, äta och sömn.. Kanske inte riktigt så jag vill leva resten av mitt liv..


Men just nu kan jag som sagt hitta på vad jag vill. Iförrgår var det fotboll på konstgräset vid Åkeshov, igår grillade vi hos Johan och Lina och ungarna och såg en fantastiskt fotbollsmatch, idag är det återigen VM-match, kanske den bästa under hela VM. Ska denna gång dra ihop gänget och titta hemma hos Foffe. Imorrn blir det spela fotboll igen och på fredag är det party! Fullspäckat, I like it!


Lovade bilder.. Så här kommer en suddig bild från sommarfesten på jobbet förra veckan. Jävulsögonen var på hela kvällen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar