onsdag 30 juni 2010

Datorkrasch!

Jag vet jag har varit urusel på att blogga den senaste tiden. Detta beror på att vår dator har lagt av och jag är ute efter en ny och fräsch laptop nu. Men bloggandet har även varit lidande av alla sköna resor jag har varit på. Jag vill skriva en liten "best of Rhodos 2010", men den måste tyvärr vänta eftersom det tar lite tid.

Nu är iaf sommaren äntligen här ordentligt och igår tog jag mitt första dopp i mälaren. Först kändes det tidigt, men sen kom jag på att det faktiskt är juli imorrn! Måste verkligen njuta av sommaren nu så den inte försvinner direkt.. Jag har två veckors semester till, annars jobbar jag och sliter.

Men i helgen blir det party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar