torsdag 22 juli 2010
Tillbaka igen
Så var jag tillbaka från en vecka på landet i Hälsingland. Känner mig helt uppsvullen just nu. Hela vistelsen på landet är planerad efter måltiderna. Mellan måltiderna ska man klämma in lite fika också.. På kvällarna blir det ju såklart godis och chips också. Visst allt är ju gott, men efter den här veckan känner jag att det är dags att påbörja försäsongsträningen på allvar.. För att göra veckan fulländad åt jag en fet Aztekapizza när vi kom hem..Aja nu väger jag iaf 90 kg vilket har varit mitt mål länge..Men det kanske var 90 kg muskler jag tänkte och inte 90 kg hängbuk och mansbröst...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar