söndag 13 februari 2011

Tänk vad ett sms kan göra

Har ju varit sämst på att blogga den senaste tiden så ni kan ju förstå att jag fick en chock när jag såg att besökarantalet hade gått från ca 7 per dag till 65 stycken idag! Förstod att detta måste ha någonting att göra med min lagkamrat Farzad, som är bloggkändis/stand-up komiker.

Skickade ett sms till Fajjan i lördags när vi var på inflyttningsfest. Kände att det var länge sen vi festade tillsammans och tänkte göra han glad med ett sms nu när han är i Dubai. Detta sms la han sen upp på sin blogg och länkade till min blogg, och sedan 6-dubblades besökarna till min blogg.

Tänk vad ett litet sms kan göra..=)

2 kommentarer:

  1. Därför vill vi ha mycket inlägg! :)

    SvaraRadera
  2. Okej jag ska bättra mig! Men skriv gärna namn när ni kommenterar så man vet vilka som läser! =)

    SvaraRadera