Har ju varit sämst på att blogga den senaste tiden så ni kan ju förstå att jag fick en chock när jag såg att besökarantalet hade gått från ca 7 per dag till 65 stycken idag! Förstod att detta måste ha någonting att göra med min lagkamrat Farzad, som är bloggkändis/stand-up komiker.
Skickade ett sms till Fajjan i lördags när vi var på inflyttningsfest. Kände att det var länge sen vi festade tillsammans och tänkte göra han glad med ett sms nu när han är i Dubai. Detta sms la han sen upp på sin blogg och länkade till min blogg, och sedan 6-dubblades besökarna till min blogg.
Tänk vad ett litet sms kan göra..=)
Därför vill vi ha mycket inlägg! :)
SvaraRaderaOkej jag ska bättra mig! Men skriv gärna namn när ni kommenterar så man vet vilka som läser! =)
SvaraRadera