Har känt mig lite hängig den senaste tiden och idag har jag varit riktigt förkyld. Så det blev jobb hemifrån istället så slipper mina arbetskolleger höra på mitt snörvel hela tiden. Eftersom jag alltid tycker väldigt synd om mig själv så fort jag känner av minsta lilla sjukdomssymptom så krävs det starka mediciner! Kuckelimuckmedicin alltså! Det behöver inte vara gelhallon som Karlsson på taket förespråkar utan för mig hjälper allt som är sött eller fett! Tack och hej Nyårslöftet! Nu ska det frossas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar