tisdag 25 januari 2011

Helt sjukt!

Jag som tyckte att jag var hysat bra på att skjuta trepoängare.. Titta på den här killen som spelade i Uppsala. Tror han var med när vi mötte dem förra året. Numera spelar han i Spanien. Inte så konstigt kanske? Killen sätter 78 av 81 treor på 5 minuter.

1 kommentar:

  1. Grymt! Men då ska du se denna:
    http://www.youtube.com/watch?v=VGsgIwmdvAQ

    SvaraRadera