Planer för den närmsta framtiden då.
- Åker till Idre med jobbet den 27 - 30 januari. Där kommer vi bo i Dähliehyttan på 400 kvadrat med egen kock! http://sommar.idrefjall.se/dahliehyttan/konferens.html Ska bli riktigt kul! Har inte åkt skidor sen 2003 så det ska bli en utmaning.
- Planerar en resa med grabbarna i sommar också. Var ett tag sen vi åkte iväg på nåt bara grabbsen så det ser jag verkligen fram emot.
- Händer mycket kul med polarna de närmsta månaderna. I helgen blir det Singstar/Guitar hero och Buzzkväll med gänget. Fick ett sug efter detta efter helgen bravader. Sen har vi planerat in en "Volleyboll sen ut och äta och dricka öl kväll" med grabbarna. Inflyttningsfest hos Orre och Moa kommer sen. Så det fick mycket att se fram emot som sagt!
Godnatt! Vi hörs snart igen. Lovar.
Den där parodin dem gjorde på fritidsresors "Dagarna" med Mads Mickelsen - man skulle kunna göra en med grabbarna för dig :-)
SvaraRadera// Johan