- Minska mängden godis, chips och sötsaker. Aldrig äta sånt under vardagarna. Även minska intaget av läsk samt sluta med snabbmat.
- Köpa Satskort och börja gymma innan eller efter jobbet. Kommer öka då basketsäsongen tar slut.
- Försöka hålla mig på samma vikt (runt 90 kg), men omvandla fettet till muskler.
- Börja ta tag i "jobbiga" saker direkt istället för att skjuta de på tiden.
Med detta ska jag försöka bli piggare i kropp och lugnare i sinnet. Tror att jag kommer lyckas. Beach 2011 säger jag bara. Då ska gubbmagen vara borta! =)
Nu åker vi!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar