måndag 3 januari 2011

2011 = Marcus 2.0

Okej ett nytt år är här. Jag skippar allt snack om hur julen och nyår var. Det var lika mysigt och trevligt som det ska vara. Nu är det dags att se framåt. Så nu ska det till lite förändringar.

  1. Minska mängden godis, chips och sötsaker. Aldrig äta sånt under vardagarna. Även minska intaget av läsk samt sluta med snabbmat.
  2. Köpa Satskort och börja gymma innan eller efter jobbet. Kommer öka då basketsäsongen tar slut.
  3. Försöka hålla mig på samma vikt (runt 90 kg), men omvandla fettet till muskler.
  4. Börja ta tag i "jobbiga" saker direkt istället för att skjuta de på tiden.

Med detta ska jag försöka bli piggare i kropp och lugnare i sinnet. Tror att jag kommer lyckas. Beach 2011 säger jag bara. Då ska gubbmagen vara borta! =)

Nu åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar