onsdag 25 november 2009

Stjärnklart

Ikväll ska jag på en föreställning på konserthuset med jobbet. Vi ska på Stjärnklart med artister som Alcazar, Lena PH och Brolle. Blir välkomstdrink och middag också..fint värre..=) Alla får ta me sig respektive också. Känns som sköna vuxenpoäng att gå på ("schlager") konsert, mingla med arbetskamrater och äta fin middag med gott vin till. Så då måste jag klä upp mig lite.



















Ser fram emot en trevlig kväll. Kan vara skönt att göra något annat på en vardag än det vanliga jobba, äta, träna, sova...


Veckans talang ligger nere som ni har märkt de senaste veckorna. Ska istället försöka på mig en ny veckoåterkommande punkt: Veckans härmapa. Där får ni skicka in förslag på personer som jag ska härma så ska jag göra mitt bästa! Vi startar nu i helgen så skicka in förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar