- en blogg som förgyller vardagen
Nu hejar vi på DIF ikväll!!!
Nja, skulle va rätt kul om Djurgården åkte ur..Minnns hur ni retade oss när vi åkte ner..Men publikintäkterna minskar ju dock..
Nu hejar vi på DIF ikväll!!!
SvaraRaderaNja, skulle va rätt kul om Djurgården åkte ur..Minnns hur ni retade oss när vi åkte ner..Men publikintäkterna minskar ju dock..
SvaraRadera