söndag 1 november 2009

AIK

Äntligen SM-GULD!! Mutumba från R-by, vilken kille! Så jävla skönt! Detta ska firas...med lite Ensam mamma söker! =)

2 kommentarer:

  1. Nu hejar vi på DIF ikväll!!!

    SvaraRadera
  2. Nja, skulle va rätt kul om Djurgården åkte ur..Minnns hur ni retade oss när vi åkte ner..Men publikintäkterna minskar ju dock..

    SvaraRadera