fredag 10 december 2010

Idolfinal

Min favorit Linnéa är ute så nu är det bara för Jay Smith att göra slarvsylta av Minnah! Men nu har de ju tydligen gått och kärat ner sig.. Om man nu får tro tidningen.. Men det blir nog en bra show ändå. Förväntar mig att somna innan första delen är slut. Har blivit alldeles för lite sömn de senaste nätterna.

Hoppas nån håller samma kvalité som Jay gjorde för några veckor sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar