..när Paradise Hotel har slutat..? Inga mer fyllerfester och orgier i poolen.. Inga mer pakter och tvister... Inget mer backstabbing i vänners ryggar. Det känns lite tråkigt. En kul grej är att deltagarna snackar om personer som är värdiga vinnare i det programmet. Okej att man pratar om värdiga vinnare i Robinson där man ska överleva. Men i Paradise hotel är det bara att slappa, sola, bada och festa. Sen gäller det bara att ha tur med tvisterna och uppdragen och kanske blåsa en vän då och då. Är man en värdig vinnare då? Jamen shit vad ni har slitit hårt för att vinna de där 125000 kronorna. Oavsett så var det ett underhållande program och jag vet att fler har följt det än som vågar stå för det...
Men jag får väl läsa en bra bok nu istället.
Godnatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar