YES det är fredag och bara en liten eftermiddag kvar till helg! Snart fika och vinlotteri på jobbet. Sedan hem för middag och IDOL-final! Japp, självklart ska jag se den, ni vet ju att jag är en liten schlager/pop/dansmusik-tönt. Så vi har bjudit hem lite polare som vill dela den fantastiska upplevelsen med oss..=) Erik tror jag vinner men Calle har gjort störst framsteg. Oavsett så kommer det bli en bra kväll.
För att göra denna fredag ännu mysigare och roligare än vanligt kommer här ett litet klipp. Total Eclipse of the Heart på ett helt nytt sätt..Enjoy!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar